reklama

Liptovská Mara: Ak nás zabijú, čo bude potom? Ďalšie rozpútané peklo?

Koľko novinárov a aktivistov ešte musí zomrieť, krvácať niekde na okraji chodníka, čeliť verbálnym útokom, kým začne fungovať štát?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Tento blog nebude žiadnym vyšperkovaným beletristickým útvarom. Vzniká na ochranu jednej mladej novinárky a pár ľudí z OZ LIPA – Liptovskí aktivisti či OZ TATRY, ktorým nie je ľahostajné dianie na vode a brehoch VN Liptovská Mara. Je svedectvom toho, ako ďaleko môžu zájsť ľudia – za promptného nekonania štátnych orgánov a vrcholných predstaviteľov krajiny, z ktorých sa na severe Slovenska stali Nedotknuteľní.

Obrázok blogu

Potom, čo L. M. z redakcie Plus JEDEN DEŇ priniesla autentické svedectvo z brehu Liptovskej Mary (video), v ktorom poukazuje – okrem iného – na prazvláštny výber „poplatku za odpady,“ absolvovala stretnutie s dotknutými osobami. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prepis SMSky, ktorá opisuje priebeh stretnutia: „... keby ste vy vedeli co sa mi stalo v sobotu ... ozvali sa mi tí rybári, bohuzial ten pán, môj známy co bol aj v novinách, uznávam, ze ja som si asi zabudla pýtať povolenie na publikáciu , no tak som to tam išla žehliť v sobotu , bola som tam niekoľko hodín, nabehol tam aj ten Magura z rybárskej stráže, jeden z tých rybárov bol aj šéf kriminálky v LM a niekoľko hodín som počúvala doslovne aká som p*** , a všetky škaredé slová čo si viete predstaviť ...mám dovolenku čo sa z toho ešte spamätávam... nakoniec som to nejako vyžehlila ( dúfam) , no hrozné niečo ... neviem či si nedám nachvíľu pauzu od citlivých tém  ...“

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Aj takéto názory prezentujú niektorí rybári na facebooku OZ LIPA – Liptovskí aktivisti, stanovisko rybára k čisteniu Liptovskej Mary

Romanovi Běhalovi z OZ LIPA sa zároveň vyhráža mne neznámy rybár zabitím: „... ja som už sedel za ublíženie na zdraví, mne je to jedno, ja vás kľudne ...“

Preto, ctená verejnosť, oznamujeme, že akékoľvek naše prípadné úrazy či škody na majetku majú súvis s osobami a pomermi, ktoré boli opísané v článkoch týkajúcich sa vodného diela Liptovská Mara. 

Súvisiace články:

Makači čistia Liptovskú Maru

Fotoreportáž: Liptovská Mara – smetisko po sezóne

Liptovská Mara: Kým začne horieť majetok ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neveselé postrehy z brehu Liptovskej Mary

Kočnerovská arogancia na brehu Liptovskej Mary

Liptovská Mara: Koniec zeleného pásu

Lesk a bieda Liptovskej Mary

(tento blog bol publikovaný bez osobného vyžiadania a vedomia redaktorky Lenky Mišiakovej, ako spontánny akt solidarity) 

Rudolf Pado

Rudolf Pado

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 462
  •  | 
  • Páči sa:  1 533x

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu