reklama

Už aby bolo po voľbách ...

Zažil som to v komunálnych voľbách. To postvolebné ticho. Víťazí už nepotrebujú občana a porazení opäť upadajú do občianskej kómy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zažil som to v komunálnych voľbách. Sľuby a zdravice vyskakujúce aj z chladničky. „Urobím zabezpečím, zariadim, vybavím ...“ Potom. Až mi dáte hlas!

Politickí Mojžišovia, multifunkční poberatelia finančných a iných plnení z nespočítateľnej množiny postov, od mesta po samosprávny kraj, od futbalového klubu po lokálne vodárne a kanalizácie. Byť profitom všade a prínosom nikde. 

I naivní nováčikovia, osamelí bežci a členovia straníckeho gruppetta, s vlastným názorom i postojom starostlivo prebrúseným a prelakovaným stranou. Len nevybočiť z línie. Strana hladí i trestá. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 „Urobím zabezpečím, zariadim, vybavím ...“ Potom. Až mi dáte hlas!

Svet s ojedinelými osobnými príbehmi. S absenciou lokálneho občianstva prerastajúceho do politickej angažovanosti. 

Svet politických blogov – plných všeobecných fráz a v mnohých prípadoch dosť chabej výpovednej hodnoty – na týždne prehlušujúcich občiansku žurnalistiku. 

Svet bez odpočtov, bez urobil som, zabezpečil, zariadil, vybavil , bol som roky angažovaným občanom. A teraz sa s pokorou – ako prirodzené vyústenie môjho životného príbehu – uchádzam o váš hlas. 

Zažil som to v komunálnych voľbách. To postvolebné ticho. Víťazí už nepotrebujú občana a porazení opäť upadajú do kómy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už aby bolo po voľbách. Poštové schránky sa vyčistia od straníckeho odpadu, z bilboardov zmizne starostlivo vyretušovaný vizuálny smog usmievavých tvári okorenených prvoplánovými sloganmi a na blogSme ostane len stará dobrá partička. V dobrom i zlom, pred voľbami i po nich. 

Rudolf Pado

Rudolf Pado

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 462
  •  | 
  • Páči sa:  1 533x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu