reklama

Barlatón 2020: Nájde sa 500 ľudí odhodlaných pomáhať?

Barlatón 2020,  jeho virtuálna podoba, je cestou  ako pár eurami, ktoré v našich životoch nezohrávajú zásadný význam, pomáhať tým, pre ktorých predstavuje tých pár eur zásadnú zmenu v kvalite života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tridsať rokov bez chrípok, angín či iných bežných ochorení a zrazu bác. Od marca 2019 do januára 2020 som bojoval s vážnym a rozsiahlym onkologickým ochorením. Bez jediného dňa maródky a akýchkoľvek pracovných úľav, sadiac stromy, odstraňujúc nelegálne skládky, monitorujúc svinstvá v životnom prostredí či posedávajúc nad dokumentáciou EIA.

Pravidelný tréning som musel vynechať na viac ako rok, ale zúčastňoval som sa - aj pár dní po chemoterapii na všeobecnú „radosť“ lekárov - bežeckých pretekov. Čas a poradie sa stali nepodstatnými. V každom kroku, v každej kvapke potu som videl moje víťazstvo nad chorobou. Bez akýchkoľvek pochybnosti. Bol som s ľuďmi, ktorých mám rád a obdivujem ich vlastnú cestu a odhodlanie. Zlé dní boli míľnikmi k tým dobrým, bolo nutné ich len prekonať či prežiť. Časť môjho príbehu som opísal v blogu S rakovinou na chrbte, aby som aj iným ukázal svetlo a nádej. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako diaľkový turista, bežec a bývalý ultráč som sa naučil, že hlava ovláda telo a každý z Vás môže dosiahnuť čokoľvek. Krok za krokom, kilometer za kilometrom, deň za dňom ...

Z úst onkologického pacienta to bude znieť prapodivné, ale tisíce ľudí sú na tom horšie než ja či Ty. Barlatón 2020, jeho virtuálna podoba, je cestou ako pár eurami, ktoré v našich životoch nezohrávajú zásadný význam, pomáhať tým, pre ktorých predstavuje tých pár eur zásadnú zmenu v kvalite života.

Obrázok blogu

Dnes je 18. máj 2020 a ja mám v nohách 21,29 km (02:04:52) v transcedentálnom vytrvalostnom tempe (Kde som bol 18. mája 2019?). Kamene, šotolina, asfalt, tráva, slnko i protivietor, poletujúce mušky i chumáče púpavy ... , radosť v srdci, čistokrvný terénny beh.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A mám sen – a myslím si, že ho majú aj úžasní ľudia z Komunitnej nadácie Liptov aby sa v rámci Liptova - a nielen z tohto regiónu - našlo aspoň 500 ľudí, ktorí sa rozhodnú pomôcť. Dnes je ten deň, nie zajtra či nabudúce. 

Všetci sme na ceste, každý na tej svojej ... Tak veľa šťastia. 

Obrázok blogu

REGISTRÁCIA (od 18.05 – 30.05.2020) a video z roku 2019

Obrázok blogu
Rudolf Pado

Rudolf Pado

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  1 462
  •  | 
  • Páči sa:  1 533x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu